Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

A három oszkárból kettőt bezsebeltem

2010.01.19. 16:04 emmuskacica

Csá!

Nemrég volt a diplomaosztó vagy mi, megkaptuk a papírjainkat. Délelőtt egy kisebb ünnepséget rendeztek egy osztályteremben és sorban hívták ki a tanulókat. Először is azokat akik az osztályok 100%án részt vettek. Hát ebben a kategóriában győztes lettem és megnyertem az oscart ami egy fasza bögre volt amit a vera elcsaklizott amint meglátta meg kaptam még egy oklevelet íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az első 3 karakter az az én nevem.

Aztán jött a következő kategória ami az osztályonként a legjobb 3 tanulót díjazta. Gondoltam hogy a legjobb 3ban benne leszek majd de a koreai meg a táj nagyon jók voltak. A táj csaj kicsit elfáradt a végére úgyhogy őt verhetőnek éreztem viszont a koreai gyerek az ultrabrutál volt minden vizsgát 20 perc után befejezett meg különtanárhoz járt meg ilyenek. Erre mi történt???? A mi osztályunkban én lettem az első!!! ezt az oscart is megnyertem!! Vlmiben ezek szerint lenyomtam a koreait, ez egy tisztességes de szikrázóan kemény összecsapás volt. íme az oklevél:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meg kaptam egy nagyon értékes ajándékot is arról itt a fotó:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát a jobb oldali cucc az egy kulcstartó de hogy a baloldali micsoda??? Azt mondják többen hogy könyvjelző de nem vok benne biztos. Ami durva hogy én azért hogy minden nap bejártam órára kaptam egy bögrét a vera meg 30 rugót!!! Hát hol itt az igazság kérem??? áhh Egyébként kaptunk még egy lapot amin angolul -kínaiul rajta van hogy elvégeztük ezt a tanfolyamot meg még egy bizonyítványt kínaiul amin rajta van hogy hány %kal.

Aztán a 3. kategória a monitor kategória volt amiben sajnos még csak nem is jelöltek mivel nálunk kamil töltötte be ezt a pozíciót habár én vice-monitor voltam de hát azoknak nem jár semmi és ez a pozíció csak a mi osztályunkban volt.

Közben itt szünet van, nekem nem sok tennivalóm van miközben a vera ki van tömve órákkal, szinte minden nap tanít. A jelentkezéseket is szervezzük az ösztöndíjra tényleg köszi Kleschi mégegyszer a nagyon gyors segítséget a recommendation letterökkel. Más nagyon nincs ti írjatok mi a helyzet. Jah Máté sztem a petyó elírta és 6000ftra gondolt az orosz vízumra én tavaly voltam és biztos nem volt 60e, akkor nem is mentem volna. Vagy az lehet még egy utazási iroda nagyon lehúzta. Kopi veled mivan? Én sztem híztam szal készülj(bár kondiba nem mer nagyon hideg van ott). Fecsa meg férjhez megy júniusban banyek és le fogok róla maradni. Még jó hogy a legénybúcsú az augusztusban lesz arra pont hazaérek. Nah írjatok mi van az én napjaiim nem túlságosan izgalmasak mostanában. Kacsó jó volt az öngyilkos kínai aki a saját guminőjével akart öngyilkos lenni, aztán az végül megmentette az életét, hát igen eza szerelem nah csöcsörészet

6 komment

Címkék: hétköznapok

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr491684942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopikommentel 2010.01.19. 17:25:38

Hát semmi különös, járok dolgozni, amit azóta se szeretek jobban, de most elhatároztam, hogy félreteszek, amit csak lehet, szóval valahogy ráveszem magam reggel, mikor be kell menni, és arra gondolok, milyen lehet most kínában, de sajnálom mégsem tartok a csapattal szibérián át, mert mint említettem muszáj itt lehúznom valamennyi időt, ha félre akarok tenni.
Egyébként "gratula a bizi"-hez.
Fecsa milyen esküvő az, ami után jön csak a búcsú a legénytől? Ez olyan, mint temetés után meghalni, vagy mi.

kopikommentel 2010.01.19. 17:27:37

És Boldog Névnapot Vera! Nálatok mikor lesz esküvő? Ígérem, ha lesz, és Kínában, kilátogatok.

Kacsó 2010.01.20. 13:09:32

Emma, itt valamit csúnyán benéztél ugyanis esküvő előtt lesz a legénybúcsú. És igen én is támogatom az ötleted LEGYEN KURVA.

Kacsó 2010.01.20. 13:10:15

Gratula a bizonyítványokhoz. Továbbra is nyomd le őket.

Vargi 2010.01.20. 14:20:07

stréber... :P :D ;)

emmuskacica 2010.01.22. 09:53:43

KÖSZÖNÖM KOPI ÉS KISKACSÓ és kabbe vargi :D
Amúgy nem kellett túl sokat teljesíteni ehhez az eredményhez de remélem ad egy kis lökést a következő kínai ösztöndíj elnyeréséhez. a legénybúcsú mint kiderült májusban lesz és mindenki csatlakozzon a LEGYEN PROSTI FECSA LEGÉNYBÚCSÚJÁN NÉPI MOZGALOMHOZ
süti beállítások módosítása