Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Chad szülinapja

2011.01.06. 06:54 emmuskacica

Szasztok!

Tegnap volt Chad szülinapja szal elmentünk benyomtunk pár sört.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Balról jobbra: Adrian francia, hásszán iráni, niko német, chad amcsi de eredetileg táj sztem, és david spanyol

Ők egyébként más programban vannak mint mi de becsatlakoznak a partikba mindig. Jó arc a csed egyébként, ő a mi programunkban van.

Nah jah szal előtte voltam úszni, vannak ilyen köpőcsészék kirakva h abba kell köpni, elég undorítóak. Meg nemtom ezek a kínaiak hogy úsznak. Sztem 80%ban csak pihengetnek, aztán hirtelen beindul az egyik villámgyorsan mindent beleadva átszeli a medencét aztán mikor a végére ért akkor ott pihen 15 percet a nagy úszása után.

Meg itt a lányok sem dobják fel nagyon az úszást. Egyrészt kevesen vannak másrészt meg ott lebegnek a nagy hónaljkutyáik mögöttük.

Egyébként most jut eszembe képzeljétek kedden tanítás után beugrottam a pékségbe venni almi kaját ahol összefutottam az kisgyerek anyjával meg a gyerekkel és vettek nekem péksütit meg elvittek a pizza hutba kajálni. Ott már apu is ott volt aki tud kicsit angolul. Szal csomó kaját jól telezabáltam magam, sztem ez volt az első alkalom h a pizza hutban ettem.A lenovonál dolgozik a csóka marha lóvésak lehetnek mondta hogy heti egyszer a pizza hutban esznek, bakker több mint 10 rugót fizetett.

nah most megyek kettőkor van vlmi parti a mi departmenünknek, nemtom milyen lehet du 2kor, állítólag tanárok is jönnek meg minden, meglátjuk.

Jah meg jön  ma a Kamil Pekingbe, itt akart nálunk aludni a vera eléggé kiakadt hogy volt pofája rákérdezni azok után hogy átbaszott minket a Fülöp-szigeteken, végül mondtam neki h itt alhat de mikor megtudta h csak egy ágyunk van lemondott róla. Igazából nem is értem h mia szarnak jön vagy kihez, na mindegy pont szar időpontban jön mert még két beadandót be kell fejezni meg dolgozgatni is kell, nem mintha szívesen kísérgetném a szarházit.

Nah csöcsörészet

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr702564152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása