Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Szünet2

2011.10.02. 18:47 emmuskacica

Nah jah itt a vakáció ezerrel, az első nap jó is volt másnapnak. Elmentünk a telómeló csapattal bulizni elbúcsúztattuk az oktatóinkat akik visszazúztak Finnországba. Jött kb mindenki, ott volt a cseh srác aki imádja a bicaját, az angol srác aki vlmi IT manager volt de megunta és most utazgat és melózgat. Neki marha jófej barátnője van, baromi sokat beszél tiszta izgatott egész végig és lehet vele mindenről beszélni, viszont baromi sokat is beszél de az a legjobb h tök jól elnevetgél a saját poénjain szóval könnyű kijönni vele. Olyan volt mintha 3 angol filmet megnéztem volna annyit beszélt semmi idő alatt.

Nem olyan mint a szobatársunk akivel nem lehet beszélgetni. Nemtom én sztem mindekivel jól tudok csevegni, de vele ez csak részegen sikerült, ha jól emlékszem. Már Dzsézön is panaszkodott mert együtt járnak krav-magára (izraeli harcművészet from Hungary) és egyszerűen ő se tud vele beszélgetni. Remélem a Dzsézön jön holnap úszni, múltkor volt, jól ki is röhögtük a nagy kapálózását, én ha vizimentő lettem volna már ugrottam volna kimenteni.

Aztán ott volt a dán csaj, akivel kicsit kakaskodtunk még nap közben a hatalmas mellei miatt, bár helyesebb inkább csöcsöknek nevezni őket olyan hatalmasak, múltkor is jött h segít vlmit a telón aztán rápakolta őket a vállaimra, hát nem könnyűek. Ráadásul nem is nagyon rejtegeti őket, általában csöcsig felhúzott szoknyában van aztán kidobja a bombákat a kirakatba. Aztán van egy közös csetprogram amit mindenki lát és ott megkérdeztem miért van pl pár nyelvre 2 melós? erre vlki visszaválaszolt h mert ő úgy akarja, jah mondom akkor én meg akarok következő hétre pár brazil csajt melózni, mire vlki írta h tudtam-e hogy a dán csaj félig brazil, hah mondom akkor azért vannak ilyen nagy tőgyei. Nah erre persze besértődött, de este már jött h igyuk meg a békefelest.

Aztán van a román srác aki az elején kicsit barátságtalannak tűnt de egyre jobb fej. Ő már házas, bár még csak 24. Nagyon szép kínai felesége van, de tök affektálva beszél angolul és ilyen vinnyogó hangja van mikor a lufiból ereszted ki a levegőt de elszorítod a nyakát, úgyhogy jó hogy hangos volt a zene.

A spanyol srác is nagyon szimpatikus, baromi rendes, a barátnője is jó arc, francia, pl elmondtam neki kedvenc francia mondatomat (úgy megdugnálak mint egy darab húst) és tök jól fogadta a többi agyatlanságot is amit még Litvániában tanítottak a franciák.

Volt a kazah szekció, ők nem okoztak csalódást, velük mindig lehetett inni egy felest. Voltak a vietnámiak és thaiok, ők 5 kiló meszet fölvakoltak az arcukra és pont azon gondolkodtam hogy vazze hogy nézhetnek ki ezek vajon smink-álarc nélkül???

Ott volt még a portugál oktató akinek vlmi hihetetlen orosz akcentusa van, és a francia oktató srác akinek irigylésre méltó türelme van. Én azt hittem magamról h türelmes ember vok de mellette labdába se rúgok. Őrá aztán teljesen rámászott a húsos dán csaj és a végén sztem meg is csinálta a srácot.

Amúgy minden oké, meg kell írnom egy 5 oldalas szimpla sorközű "rövid" esszét az önimádó rasszista feka profnak, arról h a marxizmus, feminizmus meg liberalizmus milyen szerepet játszott az egyiptomi forradalomban. Pfff inkább írnék a facebook szerepéről, ráadásul prezentálnom is kell, úgyhogy totálisan be#aphatja.

Jah szal jól telik a szünet, le akartunk ruccanni qingdaoba vlmi hirtelen ötlettől vezérelve de persze ilyenkor már nincs jegy, vagyis van csak drágább. Nah ledőlök, csöccsi

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr73272541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása