Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Hálaadás

2009.11.26. 12:13 emmuskacica

Sziasztok!

Ma volt hálaadás délután 2kor a newave nyelvsuliban és meghívták az összes tanárt meg engem is habár én még nem tanítottam. Jó volt, volt egy nagy dög pulyka, de mint kiderült kínában nincsenek pulykák így azt a walmartban vették. Meg volt csomó fajta pizza, kóla dögivel, banán meg még más kaják. Szal jó volt. Ott találkoztunk más tanárokkal, hát a legtöbb az feka tesó volt, de még ők is leborultak a hajam előtt. Volt még egy portugál, egy olasz, egy lengyel szal nemcsak mi vagyunk az egyetlen nem angol anyanyelvűek. Nah itt egy csoportkép:

Jah hát a képet én csináltam, úgyhogy ne keressetek. A tulaja a sulinak az a kínai csaj aki középen belekarol a fehér mellényes fekába aki Shaun és nigériai. Ő a tulaj szal őt most láttuk elsőre, aki a sulit valóban viszi és a főnök az a feka csaj aki ott pózol ezerrel a piros pulcsis olasz mellett. Ő Keira és ő mindig boldog ami néha elég idegesítő. Jah és kettejük között pipiskedik Vera (nos tudom hogy a dunántúliak nem ismerik a pipiskedik szót így lefordítom: lábujjhegyen áll. Továbbá a kipepél szó azt jelenti hogy kinyújtja vlkire csúfolódás céljából a nyelvét. Ezek után vlki magyarázza el nekem mi a különbség a stifolder meg a szalámi között, előre is köszönöm.)

Jah meg kaptunk lóvét is a tréningekért amiken résztvettünk, nem is keveset. Nekem volt egy kis vitám velük mert levontak 3000 ftot 6 perc késésért (igen itt ilyen komolyan veszik ha nem vagy a munkahelyeden időben) de igazából félreértés volt mert ők hozták előrébb az órát csak én nem tudtam. Csak időbe telt mire ezt a két kínai asszisztenssel megértettem. Szal le is maradtam arról, hogy a pulykáról képet készítsek, már csak a feltrancsírozott állat jutott amit fel is emeltem hogy milyen nehéz, hát volt súlya de a legjobb az volt hogy tök jó meleg volt.

És akkor lessük meg közelebbről ezt a nemes állatot. Jah nem is mondtam de új nevem lett, mert a kínai kisgyerekek nem tudták volna megjegyezni meg kiejteni az attilát, így Ant lettem ami hangyát jelent. Sztem nem rossz, engem atom antira emlékeztet.

 

Nah a táj csaj meg volt Koreában (a déliben) 4-5 napot és mesélt, hogy milyen volt. Hát kb 3 napot shopping centerekben töltöttek vásárlással 1 napot meg vlmi vidámparkban. És hát vett 5 pár cipőt meg mittumén mit. Igazából nemtom milyen faszija lehet, lehet buzi (bocs a buziktól a durva buzi szó miatt) szal lehet buzi mer ki más bírna ki 3 napot vásárlással? Én már egy óra után rosszul vok.

Kopi kössz a sok nagyszerű tapasztalért amit megosztottál velünk, hát valszeg ez az igazság ami zajlik a munkahelyeken, mindenesetre engem megerősített abban hogy nem akarok dolgozni. Kösssz. Anya, Apa nyugi majd a Vera dolgozik helyettem is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez meg egy kép pár osztálytárssal meg az orosz tanárunkkal. A két ferdeszemű az koreai, a középső az kazah. Antonnak hívják. Vele sajátságos kapcsolatom van. Versenyben vagyunk hogy melyikünk tudja a másiknak a legkreatívabban mutatni a középső ujját. + pont ha vlki váratlan szituációban csinálja. Jah a franciák ma totál elszálltak, megtanították ennek az orosz tanárnak hogy franciul a Jó napot Tanárnő! az Bonjour salope! ami valójában kb Jó napot ribanc! sőt még a táblára is fölírták neki. Jah tényleg a baloldali koreai lehet buzi. Nemtom sztetek aki rózsaszín tornacipőben jár az az? Meg a képen is látszik, hogy egy bazi nagy fülbevaló van a bal fülében. Erről is van vlmi szabály nem? Bár ez valszeg máshogy van náluk.

Nah meg Joci hallottam nyomattál vlmi tetkót a válladra. Ha olvasod ezt akkor légyszi küldj egy képet hogy föltehessem ide. Ha nem akkor úgyis levadászlak msnen vagy vlhol.  Nah akkor csöcsörészet mindenkinek.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr631553678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopikommentel 2009.11.26. 18:42:05

Semmitől nem akarom elvenni a kedved. Sztem csak meg kell találni, amit tényleg szeretnél csinálni, és akkor élvezni fogod. (Még keresem.)Igaz azt már lehet nem is hívod munkának. Egyébként is: előbb utóbb úgyis el kell kezdeni. Amúgy meg a tanítás az nem munka?

Ui.:Több okosság nem jut eszembe.

Dr Koppányi

Vargi 2009.11.27. 14:22:25

A pipiskediket ismerjük,és használjuk. De a kipépel az mekkora paraszt már... :D:D:D:D
Kopi: Szar az élet,értsd már meg! :D:D:D

Kacsó 2009.11.27. 16:46:40

Kedves Vargi!

Nem kipépel, hanem kipepél. De akkor is elég paraszt. :)

emmuskacica 2009.11.28. 04:28:56

Nah jól van kapjátok be:) mindjárt ki lesztek moderálva úgyis ki akartam már próbálni!!!! Mér a stifolder nem paraszt? És akkor a kipepélt más nem is ismerte? Lehet csak nálunk a faluban létezik:D...

emmuskacica 2009.11.28. 04:30:09

Jaaaah hallom vargi jól sikerült az esküvő:) minden szempontból!!!! :)

Vargi 2009.11.28. 17:15:31

Az eskövő jó volt igen :) Stifolder... Fogalmam nincs,mi az... :)
süti beállítások módosítása