Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Dugó a sarkon

2011.03.19. 16:21 emmuskacica

Hali!

Baromi nagy dugók szoktak lenni a sarkon nálunk reggelente:

A suli megkezdődött, meglepően jók az órák, szinte mindenki angol anyanyelvű, aki nem annak is fasza az órája kivéve az én egyetemi mentoromét aki igazából nem nagyon vágja az angol és prezentációkat tartunk minden órán h minél kevesebbet kelljen beszélnie, még moderátort is kijelöl meg h kik fognak kommentelni :D.

Közben van egy kis hisztéria a japcsi atom miatt, a hüle kínaiak fölvásároltak a jódozott sót a szupermarketekből :D. Nemtom hány kisgyerek kezdi a napját manapság egy jó nagy evőkanál sóval :D.

Közben a Vera itt egyfolytában kérdezgeti h nem-e megindult már a támadás Líbia ellen. Nemtom mikor lett ilyen agresszív.

Nah jah szal megy a suli, van egy csomó külföldi óraadó, különböző egyetemekről, minden héten min. egy ami plusz délutáni elfoglaltságot jelent, mivel a két év alatt min. 10en kell jelen lenni. És az még jól is hangzott de igazából kicsit unalmas.

A tanítás is megy, már több órát nem is tudok bevállalni de nem is baj.

Közben volt egy csomó szülinap is, nemtom mindenki az év elején született??? A feka dzsordzsinak pl több pénz jött össze és két tortát kapott :D. Erről jut eszembe h a Verocsnak új bicót vettünk mert a régi totál szétment, széthajtotta a csaj :). A mostani cangája már jó, száguld mint az állat és amit igazán irigyelek az a dudája amit kapott rá.

Közben a hajunkat is levágattuk mert ide már megérkezett a tavasz és a fűtést is lekapcsolták meglepetésszerűen, szal tegnap éjszaka még a s@r is belém fagyott.

Voltam úszni is, találkoztam egy spanyol vízilabdás sráccal, aki jó arc. De jobban örültem a bikinis csajnak akinek nem volt hónaljkutyája, szal nem kínai volt. Egyébként ilyen brutál 15 ember volt egy sávban. Olyan mint a metróban ma, szállnék le és két oldalon sorfalat állnak a felszállni akarók, kivéve egy csajt aki pont az utamban állt és agresszíven durakodott volna fölfelé figyelmen kívül hagyva a tényt h én az útjában álltam. vártam kicsit hátha kapcsol de kb már habzott a szája az izgalomtól h lesz-e ülőhelye szal felkúrtam a picsába.

Úgy néz ki jelölve lettem egy 6hónapos ösztöndíjra, köv tanévre szal el kellett húznom orvosi vizsgálatra is. Sztem 3 éven belül már vagy 6odjára vizsgálnak ki. Nagyon próbálkoznak, lehet a végén még találnak vlmit :).

Otthon mizu. Wie geht's Kopi?:) Jól írtam? Van még otthon vlki hogy már Jani is a walesi csajokat hajkurássza? Ott legalább jó a sör. Csöcsi

 

 

 

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr102753303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopikommentel 2011.03.20. 11:11:31

Itthon? Lala tudtommal még nem ment sehova...De igen kb én vagyok az utolsó mohikán, szamuráj...hegylakó vagy ahogy akarod. És hát nem túl kellemes:( Ennek ellenére nem tervezem, h én is áttelepüljek valahova.

Kisemma 2011.03.20. 23:52:36

de bakker, ott a jelzolampa ismeretlen fogalom?

Kacsó 2011.03.21. 16:22:24

Nézd meg a gmail-es fiókod Emma!

Jurica 2011.04.05. 21:10:25

@kopikommentel: Aprilisban jovok Kopi, kitartas :-)

Emma, ti mikor jottok haza nyaron? Lesz koros-torok vagy kekfesto??

Augusztus elso ket heteben vagyok szabin ossze kellene futni.

Puszi

Kezdem behozni a lemaradst a blogolvasasban sorry...
süti beállítások módosítása