Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Az első óra

2009.11.28. 09:22 emmuskacica

Helló!

Nah tegnap megvolt az első tanításom. Kb du 3kor hívtak hogy este fél hétre mennem a Hongkou stadionhoz ami egy köpésre van tőlem szal elég kényelmes. Izgultam azért előtte. Present perfectet kellett tanítani 11éveseknek de ilyen egyszerűsített formában. Hát 4en voltak csak, 3 csávó meg egy kiscsaj. A kiscsaj marha okos volt, kb jobb volt a kiejtése mint az enyém:). Nah viszont a másik 3 azok hihetetlen rosszak voltak. Brutál el vannak kényeztetve ezek az egyke gyerekek  itt. Semmi tiszteletet nem mutattak, nem is érdekelte őket az óra, f....m kivolt velük. Kettő akik egymás mellett ültek, hát azok voltak a legrosszabbak. Szét is kellett ültetnem őket jó messzire, de az sem használt. Az egyik az akkora paraszt volt hogy csuda, beszélek hozzá az meg böfög egy kuwa nagyot. Nah vazze!!! Lehet túl közvetlen voltam nadehát ez volt az első órám, meg hát erre nem is számítottam. A harmadik gyerek vazze!!! egyszer csak észrevettem hogy a matekháziját csinálja. Mondom neki mia szart csinálsz ez egy angolóra csináld otthon a matekot. Aztán szünetben meg odajött és megkérdezte hogy akkor most már csinálhatja-e a matekháziját??? hát mondom vazze csinálj amit akarsz. Jah meg voltak ilyen példamondatok ahova nekik kellett kitalálniuk vlmi szavakat, ezek egyfolytában ölni akartak, mindenhová a kill igét rakták. Jah meg volt egy mondat hogy Have u ever ........ants. Erre mit raknak oda? eaten (meg persze killed). Lehet kínában hangyát is esznek? mer nekem ez az ige nem jutott eszembe. Meg nem maradtak meg a helyükön egyfolytában fölkeltek meg mittumén, az egyik egyszer csak elkezdett mandarint zabálni meg ilyenek. Pedig játszottunk eleget. De abban is úgy csaltak mint az állat. Mondjuk az elején hangmant játszottunk, tudjátok ezt az akasztófaemberkét hogyha nem tudsz vlmit akkor épül az akasztófa és végül ott lóg majd rajta a hulla. Aztán az egyes csapat vesztett és ők föl lettek akasztva, odaírtam a nevüket is mer kérdezték melyik melyikük. Azt mondta vera ez kicsit durva játék, hát lehet mondjuk de eléggé szerették.Jah mikor egymástól kellett kérdezniük akkor ilyeneket kérdeztek hogy lefeküdtél-e már a kínai csajjal aki az osztályukba jár??? Ez normális ilyen idős korban???? Ezeknek már a szexen jár az agyuk? Huhh na mindegy totál lefáradtam a végére agyilag meg testileg is. Mondta a TA (teacher assistant) (mindenkivel van egy kínai asszisztens aki fordít ha nem értik a gyerekek) hogy van két szemtelen gyerek de hogy ennyire mocskos rosszak legyenek....

Nah mindegy ennek örömére este elmentem egy open barba 100 yüanért leinni magam. Egy rakat koreaival meg tájjal mentem de közülük csak kettőt ismertem a többivel nem is tudtam ismerkedni a hangos zene miatt de ahogy egyre többet ittunk egyre inkább megkedveltük egymást. A hely az vlmi sky bár vagy mi, ami elvileg a 31en van és remek a kilátás. Hát ez nem igaz ez lent volt a földszinten és szar volt a kilátás. Igazából egy jónagy tágas tér volt, fotelekkel meg asztalokkal mindenfelé, középen egy nagyon pici színpados tánctérrel. ÁÁÁ tudom már, olyan mint szegeden a jate vagy a szote most nemtom melyik pityu te tudod oda hányt be a jani. Itt is kb a közepén volt a bár, a bárban egy sztriptízruddal amin később táncolt is egy kínai muff, de nagyon durván nyomta mert ez fölment a tetőig és a magasban csinálta a dolgokat. Egybéként a buzi koreai sráccal voltam aki megszerezte egy orosz csaj telszámát(egyébként az előző bejegyzésben van róla kép). Szal a végére eléggé összemelegedtünk nem gondoltam hogy ilyen jó fej. A zene marha szar volt néha volt 1-2 jó szám de abba is beleénekelt a dj akinek nem volt jó hangja és inkább rombolta az élményt mint növelte. A piával nemtom mi volt mert rohadt sokat ittam de nem lettem részeg pedig kizárólag viszkikólát ittam és folyamatosan. Szal lehet vlmi hamis alkohol volt vagy nemtom, nem is lennék meglepve itt minden fake. Szal mikor reggel hazaértem a szergej akkor ment melózni. Skótruhába kell beöltözniük és dobolniuk félórát vlmi shopping center megnyitásánál. Persze a hülyéje elaludt.

Nah akkor megyek. Máté veled mivan? behavaz a meló? rég nem hallottunk rólad. Vargit kérdezzétek már meg mi történt az esküvőn (meg utána). nah csöcsörészet

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr761558040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babsyvera 2009.11.28. 16:03:46

Figyi, én nem értem ezt a "Vargi-esküvős" témát. Emma is erről ír, Kopi is erről kérdez. Most Vargi megnősülsz?
Egyébként ott lehet a bökkenő, hogy Emma elolvasta a beszélgetésünket és nem tudta rendesen követni... Mondjuk én is nehezen tudtam...:)

Vargi 2009.11.28. 17:12:58

Most már kezdem Én sem érteni. :) Lehet,hogy megházasodtam? :D Teljesen összezavartok... :D

Kacsó 2009.11.30. 10:08:31

Én meg végképp homályban sőt sötétben tapogatózok, de gratulálok Vargi!

Kacsó 2009.11.30. 10:09:53

Emma!

A stifoldert életemben nem hallottam, de ezekre a kurva gyerekekre ráférne egy nevelés hatású verés, vagy egy jó nagy stifolder a seggükbe.
süti beállítások módosítása