Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

BÚÉK

2010.01.03. 11:04 emmuskacica

Szasztok!

H1N1 mentes szexi újévet mindenkinek. Nem nagyon van most időm írni pedig sok minden történt. Tegnap meg ma is tanítás egész nap aztán hétfő-kedd-szerda félévzáró nagy vizsga. Szal tanulni nem nagyon volt idő majd meglátjuk mi lesz. Közben még intézzük a jelentkezést egy doktori programra itt shanghaiban. Lehet meg kell majd csinálni a toeflt, mert egy másik master programhoz az kell. Tényleg arról tud vlki vlmit?? Milyen nehéz vagy vlmi tipp? Egyébként marha drága vlmi 45.000huf szal azért elgondolkodik rajta az ember megéri-e egyáltalán főleg hogy két év után elévül, ez is csak egy bazi nagy lehúzás. Megjött a jp itt lakik a szobámban mer a szerdzsónak még mindig nincs nyoma majd a jpről még írok bővebben mer hát azért eléggé más kultúra más szokásokkal. Meg majd írok a szilveszerről is ami nem volt nagy durranás de majd teszek föl képeket. Addig is írjátok meg ti mit csináltatok?? meg hol és hogy ki hányt!! nah csöcsörészet

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr81641384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jurica 2010.01.03. 14:59:26

Szia Emma, Vera és kedves olvasók!

Boldog új évet kívánok mindenkinek! Remélem mindenki túlélte a szilvesztert és nagyot bulizott! Sajnos idén külön volt a társaság, nem úgy, mint tavaly Kopiéknál. Pesten Szilvesztereztünk Verával. Ti merre voltatok, várjuk a képeket. Gondoltam rátok éjfélkor: ja, az Emmáék már régen túl vannak rajta...

Én is megkaptam a leveledet, köszi szépen! A címzést Te oldottad meg vagy segítettek? :-)

Sajnos holnap kezdődik a munka...

A túráról mihamarabb el kell kezdeni konkrétan szervezkedni, mert kifutunk az időből! Nekem mindenképpen tudnom kellene az időpontot a szabadság miatt. Néztem repülőjegyeket a www.skyscanner.net-en, amit írtál 160 eHUF , még olcsóbbat is találtam.
Olvastam Petyó útleírását az utazgatok.hu-n. Írt a plussz-költségekről is pl.: orosz vízum, meg ha tényleg a transzibériaival akarunk hazajönni, akkor Moszkvából is haza kell jönni valahogy - csak ,hogy ezzel is számoljunk. Én még eltökélt vagyok :-) Lenne még kedve valakinek csatlakozni?

puszi & jók legyetek

Jurica & Máté

kopikommentel 2010.01.03. 20:31:56

Kösz a levelet Emma, Nekem is megjött, azért csak gyúrjál, nehogy ellenfél nélkül maradjak.

Vargi 2010.01.04. 02:10:30

nem hánytam szilveszterkor,lehet,hogy öregSam?

Söri 2010.01.04. 09:52:34

Én sem hánytam, bár a másnap reggeli virsli ki akart tekinteni a külvilág-boa:), de rendre intettem és visszaküldtem:)

Kacsó 2010.01.04. 15:24:28

Szevasztok!

Bármilyen meglepő én sem hánytam, tuti öregszünk.

Megint munka :( Szarul indul az új év

Kacsó 2010.01.06. 16:07:48

Nagyon leült az oldal Emma!!!
Mi az, csak nem kiveszi az erődet a munka?
Azért 1 új cikkre csak van időd...

cső

emmuskacica 2010.01.06. 18:45:08

Hát szomorú hogy senki sem hányt, máté még mindig nemtom a címeteket szal csak ráírom hogy kossuth utca (mer mamám is ot lakik) és egy ekkora faluban gondolom rájönnek kinek szántam. az irányítószám meg fönt van neten. A pityu címén mindig röhögnöm kell: hogy lakhat vlki Dögállás 25 szám alatt:D?????

Söri 2010.01.09. 13:24:00

Hali!!!

Hahaha az én címem nem vicc, amugy köszike a levelt, már megkaptam, fatter meg is lepődött hogy ki a f..sz is kinából nekem, s mikor elmondtam neki akkor már mindenre emlékezett.

Ja és tudod emma mit mondott lola, írj inkább nyomtatott betűkkel mert igy is tovább tartott elolvasni a leveled, mint neked megírni.Nem baj azért köszönöm a levelet mert jól esett nagyon.

Pusz csá!
süti beállítások módosítása