Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Moganshan road

2010.01.22. 10:35 emmuskacica

Sziasztok!

Helyzet? Itt nem sok két napig baromi meleg volt aztán most megint nagyon hideg van. A napjaimat leginkább gitározással meg filmnézéssel töltöm meg a jelentkezési papírokat szervezgetem. Hétvégén tanítok majd szombaton reggel 9-12, vasárnap meg a szokásos 9-12 meg 13-14:30. Jah meg szombaton délután az egyik nagykövetségen dolgozó srác szervez paprikáskrumplis kajálást meg beszélgetést, iszogatást stb erre megyünk biztos jó lesz.

Egyébként Shanghai durván kiürült most lesz februárban a kínai újév és mindenki hazament: diákok, városban dolgozó parasztok stb, csak a shanghaiak maradtak ami leginkább a metrón látszik meg mer végre mindenki a jobb oldalon áll hogy a sietősek el tudjanak menni és nem összevissza, bár én soha nem sietek szal ez engem nem zavar. Viszont kocsiból lényegesen kevesebb van, tök látszik a forgalmon. Meg hát a kolesz is kiürült alig vagyunk páran ebben a bazi nagy épületben. A boltok már 9-10felé bezárnak este holott ezelőtt éjfélig simán nyitva voltak, meg hát az utcán is este már alig lehet embert látni, tiszta furcsa mint vlmi szellemváros. Persze csomó előnye is van ám ennek.

Itt láthatttok egy ultrahangfelvételt egy terhes rinocéroszanyukáról a bébijével a hasában

Jah azt nemtom említettem-e hogy vera új szobatársat kapott, egy koreai csajt. Én már pont beköltöztem hozzá a jó melegbe mikor egyik nap betoppant. Vera nem is volt otthon mer tanított, úgyhogy a csaj kicsit meglepődött. Mondjuk én is. Bár ha előző este jön jobban meglepődött volna mer meztelenül flangáltam egész este, olyan meleg volt ott, és hát élveztem hogy nem kell végre beöltözve fázni a saját szobámban. Nah mindegy a csaj rendes, angolból nem olyan jó de megértjük egymást, ami idegesít benne hogy ilyen nyavalygós. Kétpercenként sóhajt egy nagyon hosszút, hangosan, és ezt nem nagyon bírom elviselni. Meg mindenre ezt csinálja. Ha felveszi a telefont egy ilyen elnyújtott nyafival kezd, ha megjön a barátnője akkor is. Idegesítő.Néha betömném a száját a lábammal.

A következő felvétel az állatvilágban kivételesen ritkán lencsevégre kapható folyamatot, a veszélyeztetetten védett shanghai-i fehér rinocérosz vajúdását mutatja be, a figyelmesebb szemlélők láthatják ahogy a kisrinó feje kibújik az anyja testéből:

Közben mikor ilyen szép napok voltak elmentünk a Moganshan roadra ahol contemporary art utca van, amit nemtom hogy fordítanak magyarra, modern, nem hanem kortárs kínai festmények voltak. Tudjátok már mondtam hogy vannak utcák tele hangszerüzletekkel ez most galériákkal volt tele. Be lehet menni a különböző galériákba és voltak jó festmények de gyorsan megunom az ilyesmit. A legjobbak a graffitik voltak az utca mentén végighúzódó falon.

Közben megint bedugult a fülem de aztán elkezdtem kísérletezni. Mivel neten mindenki fülorrgégészetes fülkimosást ajánlotta, így fogtam egy fülpiszkálót, meghosszabbítottam a nyelét hogy mélyebbre hatolhassak aztán vízbe mártottam a végét és felnyársaltam vele magam. Kicsit fájt szal valszeg túl mélyre hatoltam de kidugult a két napja zúgó fülem. már ideje volt mer csak magamat hallottam egyfolytában. Fájdalomra ajánlom a pálinkát. Aztán felállítottam egy elméletet is. Méghozzá ugye egész nap a 32fokos meleget fújó légkondi alatt ülök és lehet hogy ez miatt nem tud kifolyni a sok fülzsír vagy vlmi ilyesmi. Persze ez csak teória az igazi okot nemtom de Dr Emma jó pénzért bárkin végrehajtja az operációt.

Fecsa legénybúcsúja tényleg májusban lesz de majd ledumálom fecsával hogy legyen egy utólegénybúcsú augusztusban amin megünnepeljük majd a nászéjszakán elvesztett szüzességét. A szibériai túrával kapcsolatban, pekingtől a határig szóló jegyet csak pekingben lehet megvenni de oda úgyis korábban megyünk a mongol vízum miatt. Meg hát lehet inkább improvizálni kéne és nem megtervezni mindent, az biztos nagyobb kaland ha spontán csináljuk :D. Szal máté gyere ki shanghaiban először innen elmegyünk xianba és szétverjük az agyaghadsereget aztán meg irány peking. Remélem még páran esetleg meggondolják magukat és csatlakoznak. Pl kiskacsó aki annyira elfoglalt a melójával hogy azt böngészi hogyan követnek el idiótábbnál idiótább öngyilkosságokat a kínaiak :D vagy fecsa aki jöhetne velünk nászútra szibérián keresztül :D vagy pityu aki lehetne az expedíció gyógyszertárosa/drogdílere :D vagy kopi aki arra gyűjt hogy később az összes pénzét elnyerjem tőle pókeren:D  vagy vargi akinek a dublini maraton után még az utiköltségért se kéne fizetnie mer simán futhatna a vonat mellett:D tényleg olvastátok hogy a peking maratonon a kínaiak 30%-a csalt???:D tiszta hülyék nah csöcsörészet

2 komment

Címkék: shanghai

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr891692248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lali245 2010.01.23. 21:20:21

Néztem a nyári utitervet, ez elég faszán ki van találva emma. Ezt mind a wikipédáról szedted?:)
Amúgy Oroszországban van barátom, egy csajszi Moszkvában.
Ha kell intézkednő szívesen szólok neki, amúgy is holnap kívánok neki boldog szülinapot.

Köszi, hogy megosztottad születésed részleteit! Mindíg tudtam, hogy különleges ember vagy:)
De tényleg..

emmuskacica 2010.01.25. 17:03:05

Hát ha tudtam volna hogy fent van minden wikin akkor nem szarakodtam volna ennyit az utánajárással :D. Egyébként most egyre inkább a csináljuk spontán szibériát irányba mozdulok, az nagyobb kaland lenne meg lusta is vok szervezkedni :D. De köszi az orosz csajt majd lehet még élünk vele. Tényleg te nem akarsz jönni Lala? Kínai csajod még úgysem volt nem? nah puszilom a barátnődet :D jóéjt
süti beállítások módosítása