Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Mi történt az elmúlt héten vagy mi nem?

2010.10.25. 17:20 emmuskacica

Sziasztok!

Banyek ma leszakadt a lánc a bicajomról!!! Tkeretem mint állat egyszer csak reccsent vlmi és hopp már hiába tekertem. Visszanézek hát ott lebzsel a lánc az út közepén csomó kínai meg csak röhög. Szépen visszasétáltam és beraktam a kosaramba és rollereztem tovább.

A gáz az volt hogy most kaptam egy új melót hétfő estére meg szombat reggelre, és ez volt a második órám szal nem akartam elkésni. Egyébként ez egy érdekes hely el is nevezem lakás-ovinak. Nah akkor már van:

Pisis-ovi: csütörtök délután

Lakás-ovi: hétfő este, szombat reggel

Rohadt messzi-ovi: kedd, péntek este

ostoba kínai: vasárnap délelőtt

Szal az van hogy egy lakóövezetben kibéreltek pár lakást és ott óvodát rendeztek be és este ott tartok külön angol órát. Pont ma volt ugye és hát egész nap suli után már fáradt voltam én is meg a kölkök is este 18:30kor és akkor mondom jóvan akkor tanuljunk játékosan. Erre följött a szomszéd lentről hogy ne ugráljunk meg hangoskodjunk.

persze ott a kínai asszisztensem egyből próbálta fegyelmezni a gyerekeket, dehát tudjétok milyenek a gyerekek azt mondod neki nem lehet ugrálni mindegyik egyből ugrálni akar. Meg kiabálni persze ami természetes is sztem. Szal nekem is elment a kedvem az egéstől most faszom mit csináljunk üljünk ott síri csöndben 7 gyerekkel???? Mindegy megfizetnek szal ha kell akkor suttogok majd.

Holnap meg irány a messzi ovi, azok ki fognak csinálni 4 fiú meg egy lány, de mindegy.

A hét fénypontja a vasárnap reggeli óra egy 18éves kínai sráccal, aki fogkefét sztem csak tv-reklámban látott. Angliába megy majd januárban szal én skót vok, és épp most ecsetelte nekem vasárnap hogy ő mennyivel jobban szereti az angol akcentust mint az amerikait. Jah mondom sztem mi britek beszéljük az igazi angolt :D.

Főleg hogy nekem a magyar akcentusom mellett, inkább az amerikai angolt beszélem, bár csomóan mondják hogy francia akcentusom van. Viszont az durva hogy a kínaiak nem tudnak különbséget tenni akcentusok között, tehát ők nem vágnák le hogy én nem vok ngol anyanyelvű ha nem mondanám nekik!!! nem is értem hogy lehet ez???

Nah jah ez a dzsün ming nevezetű srác, pl nem akar angol nevet amit mondjuk megértek, de néha akkora baromságokat mond és olyan szédítően buta hogy az ember csak pislog. Pl mondja nekem hogy az angol történelemről akar többet tudni, mondom fasza akkor következő órára vittem térképeket meg akkor mondom kezdjük a római birodalomnál. Erre egy kinagyított térképrészletre közép angliáról rákérdez hogy akkor ez anglia ugye??? hát mondom egy része...

Meg nyomatja itt hogy a kínai hadsereg mennyivel erősebb mint az amerikai és hogy japánt már rég meg kellett volna támadniuk. Meg nézi nagyon a térképet azt mondja skócia északi részén már nagyon hideg lehet mer az már szinte az északi sarkon van!!!! Nah bazzge mondom legközelebb egy világtérképet fogok nyomtatni!!! És olyan mocskos gazda a csávó hogy csuhaj. Bár elég laza a meló ráadásul az eddigi 4 alkalomból kétszer másnaposan mentem szal kb aludtam ott 100 percet és hagytam hadd mondja a magáét, egész jól elvan magával egyébként, az a baj ha kijavítom a hibáit akkor elveszti a fonalat és akkor új témát kell földobnom.

Egyik amcsi srác aki szintén tanít azt mondta hogy neki házhoz kell menni és hogy van egy földszint meg még egy emelet és építettek be egy liftet a házba!!!!!hogy fel tudjanak menni lifttel az elsőre...beszarás.

Ami még történt hogy főztem a hétvégén. Szombaton gombapaprikást csináltam de kimaradt a gomba így sima paprikásskrumpli lett hússal krumplival meg csináltam hozzá galuskát. Vasárnap levest főztem brokkolival, ide lett téve végül a gomba a szombati gombapaprikásból, krumplival répával, hússal, paradicsommal paprikával, persze a galuska az elmaradhatatlan, de végül ebből is paprikás krumpli lett a végére nem leves. nemtom a vera mondta hogy legközelebb vlmi mást próbáljak mert akármit főzők paprikáskrumpli lesz belőle pedig hát ki látott már paprikáskrumpliba brokkolit???  mindegy jövő héten sztem brassói lesz a menü ha abból sikerül majd paprikáskrunplit kihoznom akkor sztem felhagyok a főzéssel és megmaradok a fő specialitásomnál a rántottánál.

nah csöcsörészet

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr332397910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emmuskacica 2010.10.26. 15:51:25

egyszer próbáltuk de az a kínai virsli annyira szar hogy a Vera velem etette meg! ilyen édes íze van csak elrontotta a pörköltet, úgyhogy csirkemell jött a képbe helyette. Kopi te igazán figyelsz a részletekre :D
süti beállítások módosítása