Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

pompom

2010.10.31. 15:03 emmuskacica

Sziasztok!!

Hát először is háttal nem kezdünk mondatot másodszor meg főztem ma ismét!!!!

Vagyis néha a Vera is segített vagy inkább hátráltatott. A mai menü brassói volt. A húst csirkemellet faszán meg is sütöttem de baromi szárazra nemtom hogy sikerült így, meg aztán arra nem is gondoltam hogy esetleg be kellett volna sózni vagy vlmi ilyesmi, mert így meg baromi ízetlen lett bár útolag sóztuk rendesen.

Aztán a krumpli az nagy kaland volt, a Vera átvette tőlem hogy akkor majd most ő megmutatja hogyan sültkrumplit csinálni hát mondanom sem kell lassú tűzön szépen megfőzte és krümplipüré lett belőle. A következő adagot én már faszán megcsináltam. Még volt hozzá paradicsomból uborkából ilyen saláta szerű aztán szevasz. Ha nem lett volna minden olyan kicsit ízetlen meg lett volna mustár akkor fasza lett volna de így se volt rossz.

Aztán tegnap elég rossz napom volt rohadt másnapos voltam mer mikor megjöttem péntek este a messzi suliből tanításból találkoztam pár osztálytárssal akik épp mentek egy közeli helyre ahol 10rmbért este 9től 11ig open bar van. ami azt jelenti hogy 300forintért annyi sört ihatsz amennyit csak akarsz két órán keresztül, persze csapoltat. Szal fáradt voltam meg betegeskedtem egész héten szal ellenálltam és elköszöntem tőlük hogy akkor én megyek haza mert másnap reggel úgyis tanítok.

Erre bicajozok haza és találkozok az osztálytársaim egy másik csoportjával akik ugyanabba a kocsmába mentek. Hát mondom akkor ezt a sors akarta így úgyhogy csatlakoztam hozzájuk. Mondanom sem kell mindenki úgy ivott mint állat hogy minél több sör beleférjen az időbe, főleg az utolsó 20 percben volt hatalmas iram :D philippa az angol csaj nem szarozott úgy lehúzott egy fél korsó sört hogy nekem is ketté állt a fülem. Mondjuk fateromat meg Karcsit is beereszteném erre a helyre sztem kiinnák őket a vagyonukból:D.

Nah jah szal 11re kb teletöltöttünk minden ltező kancsót sörrel és a gyengébb láncszemek az utolsó 20 percben annyira teleitták magukat hogy már nem is kértek a sörből így egyre több sört maradt egyre kevesebb emberre. Kb olyan egy felé fogyott el minden úgyhogy én is hazaindultam.

Másnap reggel aztán mikor 7kor keltem még mindig kóvályogtam. Ráadásul a szülők is pont ezen az órán jöttek be megnézni hogy hogy tanítok, meg még betegségem is rosszabbodott szal nem is tudom hogy csináltam végig az egészet de a végén tetszettem a szülőknek :). Hát eléggé szidtam magam péntek esti tivornya miatt az biztos.

Közben október 22én voltam a magyar nagykövetségen mer szerveztek vlmi fogadást az ünnep miatt és hát mivel nekem nincs elegáns ruhám most itt kint meg hát tanítani is mentem utána így farmer kapucnis pulesz formációban toltam és már a kapuban a kínai katona se akart beengedni, és már éppen mondtam neki h húzzon már az utamból én magyar vok bazze, mikor jött két öltönyös ürge akik ott kint fogadták a vendégeket és bevittek, jó arcok voltak.

Aztán leadtam a kabátomat meg a hátizsákomat :) és besétáltam a nagyterembe ahol az ajtóban 2 öltönyös fószer fogadott közöttük egy katonával. fel voltak így sorakozva gondoltam így fogadják a vendégeket, de kicsit mindannyian meglepődtünk úgyhogy miután röviden szemeztünk egymással beszúrtam egy jónapotot mire fellélegeztek és én is kevésbé izzadtam. Kezet fogtam mindegyikkel az első csóka lehetett a nagykövet kérdezett is párat, aztán a katonával is kezett fogtam, ez vlmiért nagyon szigorúan nézett és nagyon egyenes derékkal állt de még így is alacsonyabb volt nálam. Lehet bejött neki a kapucnis pulcsim. Aztán még lepacsiztam a harmadik fószerral és utána elvegyüétem a tömegben.

elvegyültem volna ha nem lett volna mindenki hülye öltonyben, ráadásul mindegyik ugye sötét színű volt az én pulcsim meg szürke, nah bazzeg mondom én magamban még jó hogy nem a zöld fölsőmben jöttem amiben eredetileg akartam mert akkor aztán tényleg kitűnnék.

Aztán rábukkantam a kajára és az le is kötött egy jódarabig, mivel kétszer szedtem. A kolbász baromi jó volt de ami igazán feldobta az egész kaját az a mustár volt!!!! Közben találkoztam más magyarokkal is, diákokkal mivel próbáltam úgy helyezkedni hogy a háttérben maradja és persze a háttérben voltak a magyar diákok is. Sokat mondjuk nem dumáltunk.

Aztán kicsit túlettem magam úgyhogy lekísértem az ebédet egy jófajta vörösborral. Egyébként meglepően sok volt a katona, meg ugyen jöttek mindenféle országnak a helyi nagykövetei meg ilyenek.

Egy ideig még borozgattam, beszélgettem kicsit a titkárság vezetőjével aki elég szimpatikus meg közvetlen volt csak mindig el kellett mennie vlmit csinálni úgyhogy egy idő után leléptem tanítani.

kb ennyi. Közben megjött a vízszámlánk 28 rmb egy hónapra, 1000ft ami meglepően alacsony, bár nem is fürdünk sokáig mert ugye bojler van aminek a melegvize max 10 percre elég. a villany az 100rmb egy hónapra kb 3000huf szal az is fasza. Bár mindig mindent kihúzunk lehet lendít rajta vlmit.

A bicajomra rakattam új láncot meg hátsó fogaskereket is kellett rajta cserélni mert azt mondta a csávó túl erősen tekertem. még így is csak 36rmb volt kb 1200 ft még mindig olcsóbb mint amibe öcsém bicaja került szegeden :) jah és azóta olyan könnyű hajtani!!! mintha új cangám lenne, bár most szétment a csengőm ami létfontosságú itt kínában.

nah miután mindenki vágja mi a helyzet a bringámmal el is köszönök más fontos történés nem jut az eszembe. Tényleg kopi miylen volt koppenhágában???

nah csöcsörészet

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr642411726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisemma 2010.10.31. 17:07:14

jó, de az enyémben kereket kellett cserélni :D meg gumit is azt hiszem :)

kopikommentel 2010.11.02. 09:01:27

Koppenhága csak egy viccesebb története:
Elmentünk megnézni a város talán legnagyobb nevezetességét a Kis Hableány szobrot, ami elvileg közvetlen a part mellett a vízben egy kövön fekszik (elég messze a szállástól). Mikor közeledtünk két dologra lettünk figyelmesek: egy csomó kínai kinézetű emberkére, és egy kivetítőre a vízben, amin egy kivehetetlen kép volt valami városrészletről talán. Odaérve egy kisebb táblán informálódhattunk arról, hogy a szobor nov. elejéig Shanghaiban van valami kiállításon. De a helyét legalább láthattuk, nagyon érdekesek voltak az uszonnyomok:) De a kínaiak szempontjából azért mégiscsak irónikusabb...
süti beállítások módosítása