Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Részegen, ki visz majd haza....?

2011.04.10. 17:10 emmuskacica

Halli,

Ma reggel nagy show volt :D. Éppen bejelentkezek tök véletlenül skypra mert nemigen szoktam mostanában és egyből hív a Jani. Hát mint kiderült totál be volt baszva és hajnali kettőkor eltévedt a 10000lakosú Elmesvlmi Port nevű városkában.

Aztán addig addig beszélgettünk h a Jancsiban felvetődött az ötlet hogy ha már a gép előtt ülünk akkor navigáljuk őt haza google maps segítségével. Szal izgalmas feladat volt a Verával egyből nekiláttunk h hazairányítsuk eltévedt Jánosunkat.

Közben mindenféle kapukon mászott át úgyhogy néha a zsebében volt a teló, aztán nekiállt futni h hamarabb hazaérjen de ezt két perc után feladta mert kifulladt. Közben találkozott egy csajjal is akivel elbeszélgetett, kedves hangja volt, kicsit érdes a dohányzástól mondjuk.

A legjobb h az egészet felvettük a Vera telójára csak a Jancsinak nem szóltunk róla :D, aztán egyébként sztem mire hazaért ki is józanodott. Hát jah vidám reggelünk volt ma.

Voltam tegnap a kínai kanadai osztálytársam házibuliján, vlmi sajtbuli volt Elizabeth Taylor emlékparti vagy mi, volt egy csaj aki komolyan is vette, mindenki kérdezgette is tőle h mért néz ki ilyen szarul. Meg volt még az emeleten pár fura arc akiknek ki volt húzva a szemük spirállal vagy mivel és körben ültek a sötétben a földön, szal bedobtam a söröket a hűtőbe aztán húztam vissza a földszintre, csak minél távolabb a szektásoktól.

Aztán igazából senkit nem ismertem az osztályunkból senki nem volt meglepő módon. Kicsit dumáltam egy kínai csávóval akit Darth Vadernek hívtak (ez komoly) meg jasonnel a szingapúri kanadai kínaival, meg majdnem meggyőztem a lakótársát Elit (lány) h csatlakozzon a úszóklubunkhoz, amit dzsozeppével meg justinnal gründoltunk, és már csak lányok csatlakozhatnak. Már csak egy olyan helyet kéne találnunk ahol lehet meztelenül edzeni.

Nah jah szal aztán le is léptem és hát igen és ennyi is. csöcsi

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr252814690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopikommentel 2011.04.10. 19:02:40

Fürdőszoba? Szerintem ott is lehet edzeni...bár lehet Vera nem díjazná;)
süti beállítások módosítása