Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Hó!

2011.02.14. 02:23 emmuskacica

Hali !

Tegnap már másodszor esett a hó. Kicsit mondjuk csökkentette a hatást h később olvastam h rakétával mahináltak fönt. Mindegy reggel fasza volt bicajjal csapatni. És hát igen, nemtom mért gondoltam h a hó itt Pekingben fehér lenne?

közben lassan véget ér a szünidő, az egyetem még nem kezdődött el de a nyelvsulik már beindultak. Voltunk a tesztelős melón. Nem egy bonyolult meló.

Tegnap hívott vlmi orosz srác h menjek ma reggel fél hétre filmezni. VÉGRE! itt volt már az ideje hogy berobbanjak a kínai filmiparba :D. Hisz ezért utasítottam vissza a számtalan otthoni ajánlatot és jöttem ki Kínába! Kit érdekel Magyarország ahol kb 10 milla láthatja a filmedet mikor itt csak pekingben élnek 20 millióan! oh yeah :D

Persze az ilyen elismert sztárszínészeknek mint én is, fizetik a taxiját, szal miután 6kor rámcsörgött orosz ügynököm, egyébként nemtom h orosz-e tényleg de olyasmi akcentusa van :). Nah jah bevágódtam a taxiba, meg is érkeztünk a helyre és 34be került erre mondja a taxis h akkor visszajár 56!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

 

Mér???? Miért kell ezt csinálni? Én nemtom de elég sokszor van h egyszerűen sík hülyének néznek a kínaiak. Ez bazze hát egy kivonást ezért véghez tudok vinni. Sajnos sokszor fejőstehénnek nézik a külföldieket, nemrég fénymásolni akartam és még jó hogy megkérdeztem mennyibe kerül előtte mer azt mondta h 2RMB/oldal ami kb 60 HUF hát kapd be öreg.

Vagy a mikor Mátéval a nyáron kiültünk egy utcai étterembe, egy ilyen totál szakadt pár szék az utcán és előre megkérdeztem az egyik pincér srácot mennyi a sör meg a tészta amit enni akartunk. Erre mikor fizetnénk a főnök jött és a 3szorosát mondta! Persze mikor mondtam neki h már kérdeztem a pincért akkor gyorsan visszakozott. Sajnos ez van, bár gondolom ez megvan otthon is meg más helyeken is.

Na mindegy szal megérkeztem a helyre ahol gyülekeztek a többi színművész kollégák. Aztán odajött egy kínai fószer dumáltam vele egy percet aztán egyszer csak lekapta a sapkámat. Persze előbuggyant a göndör hajam aminek láttán totál megrémült és mondta h ez így nem lesz jó. Szal gyorsan kitalálta h vizezzük le és akkor egyenesnek fog tűnni.

Hát mondtam neki h mivel mínusz nemtom hány fok van kint és tél van így nem akarok egész nap vizes fejjel rohangálni. Ez nem nagyon tetszett neki de aztán kitalálta h majd a ott a forgatás helyszínén (mivel ő egy másik ügynök volt) levágják kicsit. Mondtam neki, h oké vághatnak belőle de nem akarok rövid hajat. Erre mondja h jó kicsit vágnak majd és aztán ami marad azt majd levizezzük. Pfff bazzeg hagyd már azt a vizet, mondtam h szó se lehet róla erre, azt mondta h de hát nézzem meg az összes többi másik 20-30 srácnak rövid egyenes haja van. Hát most mit b.......k neki nekem ilyen hajam van. Erre kitalálta h akkor majd többet vágnak le belőle.

 

Mondtam neki h jó de ez sose fog úgy állni mint nekik mer ha vágnak is belőle ilyen bolyhos lesz és vizezni nem fogunk. Erre mondta h akkor nagyon rövidre levágják majd és akkor jó lesz. Jah mondom neked jó lesz de nekem nem. Szal végül könnyes búcsút vettünk, és egy óra múlva már itthon is voltam.

Ez a története színészi karrieremnek amit pedig hihetetlen szívóssággal és alaposan építettem fel vasárnap éjfélkor a semmiből hogy aztán hétfőn reggel derékba törjön. Tudom, tudom, mondhatnátok h több nagy színész 20-30 kilókat ad le meg hízik egy-egy szerepért és nekem csak a hajamat kellett volna levágatnom, de hát a hízás mennyivel könnyebb már? :)

nah jah szal filmes karrierem véget írt így visszatérek a világot jelentő deszkákra CSöcsi

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr192659427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopikommentel 2011.03.12. 22:16:27

Sziasztok! Mi a helyzet? Megkaptam ám a levelet, nem is jeleztem vissza azóta. Csak egy gond volt: nem tudtam a felét elolvasni. Bocs Emma, de nálam is rondábban írsz... Amúgy azért vagyok ilyen fáziskésésben, mert nem nagyon járok fehérváron, és hát elvileg ez a címem. Meló nincs még, de azért elvagyok, annak ellenére, h lassan mindenki ellép külföldre...

varrobi 2011.03.18. 22:06:35

Kopi, remélem hamarosan találsz melót! Vagy talán már találtál is?
Emma, Vera, hogy vagytok? Régen írtál, Emma a blogra. Remélem a szmog és a japán katasztrófa atomfelhője nem fenyeget benneteket már!
Vigyázzatok ám magatokra! :)
süti beállítások módosítása