Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Megfázva

2009.11.01. 04:52 emmuskacica

Nah Heló!

Úgy néz ki megfáztam vlmit vagy elkaptam vlmit lehet az új influenzát. De már semmi komoly jobban vok. Bár a baljós jelek már csütörtökön megmutatkoztak mikor kosaraztunk a srácokkal. Amiben egyébként nagyon jó vok mivel a többiek még nálam is szarabbak. Szal ott merült fel először a kérdés hogy le lehet-e teríteni egy járdaszegélyen békésen csipegető galambot egy kosárlabdával? Hááát sztem le lehet mondjuk amit én próbáltam az kb 10 méterre volt és ha jól izomból megdobod a kosárlabdát akkor meg lehet csípni. Nekem is majdnem megvolt a tollát is vitte de elrepült. Viszont a kosárlabdát teljesen tönkretettem mert ilyen kis búb lett rajta szal vennem kellett egy másikat. Mindenesetre pingi sztem odatrancsírozta volna a járdához a galambot :).

Nah aztán pénteken így nem lett a halloween partiból semmi mert inkább beteg lettem, jó szarul voltam fájt a fejem, a torkom meg rázott a hideg így ki kellett skubiznom a gyógymódot. Ami egyébként elég egyszerű és mindenkinek ajánlom: ha nagyon szarul vagy akkor vegyél be 1000mg c-vitamint egy deci pálinkával. Én is ezt csináltam aztán elmentem fogat mosni de amikor a nyelvemet mostam és véletlenül túl mélyre toltam a fogkefét akkor visszajött a pálinka (remélem a vitamin maradt) ami ha belegondoltok nem olyan rossz mert lefelé meg felfelé is fertőtlenítette a fájó torkomat. Nah mindenesetre a pálinka után már nem fáztam hanem inkáb izzadtam mint az állat. Szal mindenkinek ajánlom ezt. Ahhoz hogy megfelelő hatást érjünk el felállítottam egy kúrát is:

Reggeli előtt: egy pálinka

Reggeli után: egy pálinka

Ezután ebédig óránként egy pálnka. (Ha vlki későn kel és átalussza a reggelit akkor az egyben bepótolhatja a kihagyott adagokat.)

Ebéd előtt: egy pálesz

Ebéd után: egy pálesz

Eztán vacsoráig óránként egy pálesz, majd

Vacsora előtt és után egy utána pedig lefekfésig szabad kezet adok vagyis érzéssel. Ha ezek után még mindig józan vagy beteg akkor vlmit rosszul csináltál. Nemtom Dr Pityu mit szól ehhez a kúrához?? De most tényleg észrevettétek már hogy részeg emberrel soha nem történik semmi gáz és még a legdurvább dolgokat is ép bőrrel megússza???? nah csöcsörészet

Jah bocs azt még elfelejtettem mondani hogy Emanuel vlmiért nagyon a bizalmába fogadott mert elmondta, hogy nem tudja mi van vele de van hogy csak 3naponta tud szarni és hiába megy el a kórházba, ott megcsinálják a teszteket és azt mondják hogy teljesen egészséges. Erre mit mondhat az ember? Egyszerű mindig azt kell modanod hogy tudod milyen érzés mert neked is hasonló problémáid vannak így a másik megnyugszik hogy nem ő az egyetlen. nah csöccs

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr791490157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vargi 2009.11.01. 21:24:57

Jobbulást!
csöcsörészet :D

Söri 2009.11.01. 22:58:42

Na Hali!

Érdekes elméleted van a gyógyulásról,én a c-vitaminig egyetértek, utána kicsit durva ,de lehet hatásos, azért valami multivitamint is szedj be.

Emanuelnek meg üzenem hogy a napi 3 ,heti 3 az normális,, ugy hogy ne aggódjon, s egyen több rostosat, pl.:faroslemez:), jó ezt elvicceltem, de tényleg igy van teljes kiőrlésű kenyér, rengeteg folyadék és biztos megjön az ihlet:)

Na csőkutya:)

UI: ne görcsöljön rajta, ha betartja az utasításokat akkor tuti meg lesz,kb. 1 hét és rendbe jön.

Pusz csá

emmuskacica 2009.11.08. 14:21:32

Köszi srácok! Pityu rizs is jó a teljes kiőrlésű kenyér helyett? mert itt még normális sincs nemhogy teljes kiőrlésű :) rizst viszont zabálunk minden nap lehet az szorul be neki nem?
süti beállítások módosítása