Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

UPDATE-csípés

2011.07.12. 08:40 emmuskacica

Tegnap elugrottam akkor a kórházba, h akkor most mi van már a lábammal mért szédelgek meg ilyenek. Végül miután keresztül kasul bejártam a kórházat egy másik doki elvezetett a megfelelő szobába. Ott ketten elemezték a pénteki jelentést és közben kiderült ők is gügyögnek annyira angolul mint én kínaiul szal végül megértettük egymást. Érdekes és meglepő módon ők voltak az első kínaiak akik levágták h az én nevem az a bizonyos Attila amin elcsodálkoztak és méláztak egy darabig.

A diagnózis már nem ment annyira jól, először is mondtak vlmit sztem angolul majd jól kiröhögtem h én nem értem, aztán gyorsan el is magyarázták egymásnak kínaiul h biztos azért nem értem mert magyar vok és nem amerikai és nekünk megvan a saját nyelvünk. Miután ezt így kiokoskodták mondtam h most már jó lenne kitalálniuk mért vok gyenge fáradt és mért szédülök már két napja.

Erre megint összedugták a fejüket és egy idő után meguntam és mondtam h nem lehet ez pl a gyógyszer mellékhatása, mire felcsillant a szemük és mondták h persze h az és ne vegyek be többet, a szakértelem eme magas foka láttán kicsit elvesztettem hitelemet a kínai orvosokban. Aztán ma reggel a suliban mikor elmeséltem mondták a kínaiak hogy sajnos elég gyakori h kapcsolatok révén kapnak munkát ezek a dokik és nem tudás alapján.

Na mindegy szal a csóka mondta h akkor egy szuriban benne lennék-e. Mondom persze, mindenre vevő vok, de azért megkérdeztem mi van benne meg hova megy, mondta izomba és szteroidok vannak benne (angolul) most az nemtom mit jelent pontosan h szteroid.

Elmentem megvettem az injekciót aztán nehezen megtaláltam a beadási helyet ahova egy kiscsaj jött be. Nyújtom a karom, erre mondja h toljam le a gatyámat mert ez bizony seggbe megy. Én lelkesen letoltam a gatyámat erre rémülten fölkiált h ne ennyire, aminek két oka lehet, egy hogy nem töröltem ki rendesen reggel (magyarul szaros volt a seggem, amit kétlek) a másik h szembetalálkozott az egyszemű anakondával és megijedt tőle. A végén az lett belőle h segg helyett derékba lökte be amitől aztán egész délután sajgott a derekam. Bezzeg ha vlmi öreg mamóka lett volna ott az nem ijedt volna meg ha véletlenül farkasszemet kell néznie egy kígyóval.

Aztán kifelé menet egy szobában ott ült egy doki újságot olvasva előtte monitor és vérnyomásmérő. Mondom megkérem mérje már meg gyors a vérnyomásom hátha azért szédelgek. Bemegyek mondom mizu, látszik h már az fáj neki h föl kell néznie az újságjából és mondja h mennek föl a második emeletre, erre mondom neki magyarul h ...........kuwa anyád............ valamint kínaiul h látom nagyon elfoglalt és köszönöm a segítségét. Majom.

nah ezzel búcsúzom is csöcsi, jah a bokám végül lelohadt az ecetes borogatásnak köszönhetően

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr993059629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopikommentel 2011.07.12. 10:28:50

Legalább így nem a segged sajgott:) Mondjuk, ha bokáig toltad a gatyád, elhiszem, h meglepődött...

Más: Vera itthon van már?

emmuskacica 2011.07.13. 07:47:25

Azért nem bokáig :), 20-án megy a Verocs.
süti beállítások módosítása