Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Az esküvő

2009.12.01. 16:36 emmuskacica

Nah tisztázzuk, a Vargi nem is ment férjhez csak a Kopi félreértett vlmit és nekem is hülyeséget mondott. Szal kopi kérj bocsánatot légyszi.

Aztán megjött a Szerdzsó csaja de még nem láttam, bérel vlmi szobát nem messze innen aztán ott rejtegeti, lehet csúnya???? A másik, hogy a verával beszéltük hogyha nem is szexelhetnek de más dolgokat pl: orálisokat akkor lehet?? Nah mindegy enyém a kecó srácok annak minden előnyével. Igazából 2 van: egyik hogy csak én használom a netet amikor akarom, a másik meg hogy nyugodtan flangálhatok meztelenül a szobámban amit nagyon élvezek. A bökkenő csak az hogy kuwa hideg van a szobában szal előtte jól be kell fűteni.

Amúgy semmi újság úgy néz ki megyünk ki a csajok kézimeccsére vasárnap, itt lesz nem messze vonattal. Csak az a gáz hogy a legtöbb meccset este negyed tízkor játszák és nem akarunk ott aludni mer drága, visszafelé meg már nincs vonat. A belépők is elég borsosak3000ft fölött vannak de azért egy meccsre ki kell menni buzdítania csajokat, bár persze legszívesebben mindegyiken ott lennék. Mindegy írtam a kézi szövetségnek hogy tolhatnának pár jegyet. A szlovén jéghoki szövetség pl tavaly adott a szlovén erasmusosoknak mikor írtak nekik, a vilniusi meccsekre. Majd meglátjuk.

Jah fölraktam a google analyticset ami tök részletes statisztikát mutat a blogról. Pl azt is megmutatja melyik országból, sőt városból nyitják meg. Úgyhogy meglepetésként ért Manchaster meg Veszprém mert ott senkit nem ismerek, bár lehet csak véletlenül tévedtek ide. Mindegy megyek aludni. Amúgy a Vargi mondta kéne vlmi a kínai csajokról de nem jó most Vargi mert tél van, fel vannak öltözve meg a amúgy is a Jani kurva jó ilyen képekben. Pl mikor Vilniusban meglátogatott, a képek 80%án litván csajok voltak lekapva titokban persze. Szal Jani gyere!!!! Nah csöcsörészet

Egyébként hova mennél nászútra Vargi??? És mások??? Én vlmi szigetre ahol homokos part van meg átlátszó tenger és lehetne dögleni egész nap. Vinném a haverokat is aztán  buliznánk egész nap. És jól lezúznám a kopit. Nah csöccs

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr801566662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vargi 2009.12.02. 00:39:49

Mentek kézi meccsre????? [irigykedik]
Ezt nem hiszem el,én is de mennék... :( :)
A kínai csajok jöhetnek tavasszal is :)
Én hajdúszoboszlóra mennék nászútra :D még nem voltam :D

kopikommentel 2009.12.02. 13:25:51

"És jól lezúznám a kopit."-ehhez azért még "híznod" kell, a múltkor is csúfos véget értél.

emmuskacica 2009.12.02. 13:50:15

Hát jah pedig a nyár végére felhízlaltam magam 86 kilóra itt meg máris lefogytam 81re, pedig nem fogom vissza magam, csomót zabálok főleg hogy tök olcsó a kaja. Te hogy állsz a súlyoddal, mire számítsak a nyáron Kopi?

Söri 2009.12.02. 16:59:36

A veszprém én voltam, meg most az eger is én vok.

pusz csá

kopikommentel 2009.12.02. 17:37:37

Hát így féluton nyár felé: 86kg kb, nár 2 hete nem voltam otthon, úhogy lehet kevesebb. Az edzésterv: heti két futás (kb6-7km), néha kondi.
Nem eszem túl sokat, hogy azért valami esélyed maradjon, csakhát ekkora előnyt nehéz "le-fele dolgoznom".

kopikommentel 2009.12.02. 19:18:04

Tényleg, a Vargi-esküvő dolgot nem tudod rámverni: én is tőled hallottam először, hogy "bekötötték a Vargi fejét":)

Dez 2009.12.04. 02:51:26

Ide figyelj te Emma: mi az hogy nem ismersz senkit Manchesterbol? Hat en meg a Dorac senkik vagyunk?;) Amugy jo a blogod, majdnem minden nap felnezek, keep up the good work!;)

Puszi

Dezso

Kacsó 2009.12.04. 15:18:33

sziasztok!
most már úgy érzem meg kellene tudnom ki is a Vargi????

emmuskacica 2009.12.05. 10:11:17

Váóó Dezső :D erre nem számítottam jól megleptetek. Mi a helyzet arrafelé?

És igen! ki az a Vargi valójában??? és mért nősült meg? és kit vett el? és mért szórja tele a facebookot a gyerekkori képeivel???? (így szedsz fel csajokat varig?)
süti beállítások módosítása