Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Semmiség

2010.11.11. 05:02 emmuskacica

Szevasztok!

Sok történés nem volt mostanában csak unalmas hétköznapok. Végre elmúlt a köhögésem vettem ilyen kínai szirupot ami nagyon finom ráadásul használt is. Aztán mire kikecmeregtem a köhögésből bezabáltam a kedvenc kajámból: rizs, tojás, paradicsom zöldhagyma egybesütve de vlmi baromi sokat és este már rosszl is voltam :D. Nah ezután hasmenés aztán kétnapig semmi aztán megint hasmenés szal szétcsesztem a gyomromat rendesen. Legalább nem unatkozom.

Elég sokat fogytam mint shanghaiban is az elején, nemtom már nemtom megenni ezt a szar kínai kaját, inkább egyre többet főzök meg néha a vera is néha. Pl levest zöldségekből meg meg csak simán hétfőn pl megsütöttem fél kilő csirkemellet vacsira de baromi száraz lett alig bírtam lenyelni. Ma pl a vera hozott VAJAT bakker tök megörültem mer lekvárt már korábban vettünk és így egész fasza a lekvár vajjal. Szal most szüneteltetni fogom a kínai kaját kicsit megcsömörlöttem.

Sport is elkezdődik lehet már most hétvégén elmegyek úszni vagy vlmi de muszáj tolni vlmit mer félek a Kopi bosszújától amiért szétzúztam idén nyáron. Fel kell majd tápoznom magam.

Közben  a messzi nyelvsuliba jött egy új tanár, egy kövér csaj és kérdeztem hogy honnan van hát mondja Alabama. Aha mondom akkor én is bazzeg amcsi vok, van azért akcentusa neki aztán mikor kettesben maradtunk mondta h albán. Tök jó nem?? Albánia=Alabama sztem nem volt véletlen :D de majd megkérdezem tőle, tiszta durva h a kínaiak nem hallják a beszédeden hogy nem vagy angol anyanyelvű. Bár ha belegondolok én is nehezen különböztetnék meg egy nem anyanyelvű franciát ha nagyon jól beszélne franciául.

Ma volt megint prezentáció ismételten az azeri Szemi vagy inkább Bruce Lee adott elő hát bazzeg meghaltunk a röhögéstől, egy könyvet kellett bemutatnia dehát köze nem volt a könyvhöz  a prezentációjának, mindenféle képeket meg animációkat rakott bele, ide gondolom nemtom feltölteni de majd emilben elküldöm annak akit érdekel. A legmeglepőbb az volt h a végén a tanár azt mondta hogy nagyon jó prezentáció volt??????mivan????? hát hiába nah csak jelent vlmit ha az ember jó hangulatot teremt és megnevetteti a többieket.

Hát kb ennyi nov 30ra kell egy prezentációt csinálnom 40 oldalból de vazze ez ilyen international relation teóriákról szól elméleti baromság az egész, olyan szavakkal hogy a szótárban sincsenek benne az első 4 oldallal 1 órát töltöttem...arról elmélkedik h a realisták úgy fogják fel hogy az államok a szereplők a rendszerben, és az érdekek és identitásuk adott így ami változó az interakció az államok között vagyis a viselkedésük. N ah és a liberalisták ezt bővitik tovább miszerint a folyamat határozza meg a struktúrát és nem fordítva vagyis az érdekek és identitások folyamatos változásából áll össze. A liberális szemlélet és a konstruktivista elmélet között próbál hidat építeni mer a kettő hasonlóan gondolkodik és bizonyos tekintetben kiegészíthetik egymást. Értve vagyok??? Hát mekkora baromság ez???? az se biztos hogy egyáltalán erről szól én ezt értettem meg az első 4 oldalból előre félek a többi 30tól.

Nah mindegy lassan zúzok a pisis oviba a vera meg nekiáll majd a makarónianak :D juppi egyéb hírek otthon?

nah csöcsörészet

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr122440913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopikommentel 2010.11.23. 15:47:03

Lassan jöhetne a Semmiség 2. című bejegyzés, hidd el még így is többről tudnál írni, mint én. Ami rávett most a hozzászólásra:
Az egyik munkatárs éppen valami német karácsonyi dalt rakott be, és arról beszélt 5 percig, h mennyire megfogta a szövege, amiben valami tengerészt emlegetnek...Sztem ez a vég!!!!

emmuskacica 2010.11.25. 16:43:59

haha Kopi most láttam csak ezt a kommentedet, látom ott is zajlik az élet :D. A koppenhágai kínaiakon szétröhögtem magam :D ekkora szopást :D valszeg akkor az expóra áthozták a gőzöm sincs mit? hableány volt vagy mi az a híres jelkép:)??????
süti beállítások módosítása