Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Háziállatok

2010.12.21. 05:08 emmuskacica

sziasztok

Mi újság otthon? Boldog karácsonyt meg télapót mindenkinek!

Itt lesz vlmi közös nagy vacsora 25én az osztálytársakkal egy japcsi étteremben.

Amúgy változás nagyon semmi, néha -10 fok van, néha meg olyan mintha tavasz lenne. Voltunk vásárolni pár cuccot a télre. Vettem 3 inget ebből 2 az első hidegvizes mosás után összement...meg van most már fasza harisnyám is alulra, elég szexi :D.

Az eladól elég agresszívek voltak, meg bunkók is, azt mondták nem lehet próbálni és vegyem meg így. Mondtuk akkor szevasz és aztán persze már lehetett próbálni, de így alapvetően baromi bunkók voltak.

Aztán voltam úszni a dzsozeppével aki olasz még múlt szerdán, életemben először úszósapka is volt rajtam, jó voltam lenyomtam 50 hosszt vagy mit egy 25méteres medencében, az sok? mindegy jól esett, csak 20rmbébe kerül ami kb 600 huf és mondjuk otthon sztem reális ár de itt kicsit drága ha megnézzük h az egyetemi uszoda 7rmbébe kerül egy alkalomra. Bár ott állítólag nagyon sokan vannak, és késő este éri meg menni. mindegy asszem most szerdán kipróbálom milyen az. Bár ehhez az uszodához szauna is volt, ami elég csábító :D

nah aztán az új háziállatokról. Hát vlmelyik nap a kuka mellett az emeletünkön találtam két szobanövényt elég sanyarú állapotban és megsajnáltam őket szal behoztam őket és adtam nekik egy esélyt hátha fölélednek még. Aztán meglocsoltam őket és másnapra már sokkal jobban néztek ki. Szal most már van két növényünk, az egyik ráadásul ilyen folyondár.

Csak vlmiért a leveleik vége száradozik. Lehet túlöntözöm őket? Vagy azok a kis piros bigyuszok a leveleken tevek lennének vagy mi?

Egyébként bakker a legutóbbi nagy sikerélmény az volt h szóltak h pumpáljam föl a bicajomat mer lapos és aztán képzeljétek most alig tekerem és száguldok mint az állat, brutál jó, bedőlük a kanyarokban mint Talmácsi, élvezem a sebességet. nah csöcsörészet

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr412529421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása