Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Szakáll növesztő verseny

2011.01.12. 12:22 emmuskacica

Szasztok!

Elfelejtettem írni de volt szakállversenyem az egyik amcsi sráccal, Jasonnel, mondjuk ő provokálta, hiába mondtam neki, h én idősebb vok 3 évvel és az szőrben sokat számít, végül kiszámoltuk h ő vlmennyivel hamarabb kezdte a borotválkozást, szal belevágtunk a versenybe.

Igazából most hogy belegondolok esélye sem volt mer ő szőkés én meg fekete vok, persze nyertem ellene.Jah aztán mondta ez a dzsézön h otthon neki van 13 fegyvere, pisztolyok puskák mindenféle ilyen dolgok. Nah mondom ez Kiskacsó bátyját megenné reggelire. Erre folytatja h az apjának is van 17!!! Szal összesen azt mondja 30 fegyverük van otthon!!! Nah öregem mondtam neki el kéne jönnie hozzánk, kiülnénk a föntre a teraszra aztán lődöznénk ezt meg azt :D

Jah képzeljétek most vasárnap volt órám az új suliban, 4évesek, két és fél óra vazze, de a legdurvább az volt h öt kisgyerek volt és mind az öt kislány!!! Megláttak és az egyik kapásból elkezdett sírni, aztán meglátta ezt a másik és az is rákezdett, utána láttam hogy már a harmadiknak is lefelé görbül a szája, szal gyorsan csináltam vlmi vicceset mer ha vazze 5ből 3an nekem sírnak hát nemtom mit csináltam volna. Az még külön sztori volt h elváljanak anyukától persze, beletelt vagy 15 percbe. Aztán végre elkezdődött az óra és az egyik 10 perc után abbahagyta a bőgést de a másik jól húzta vagy 40 percig ott hüppögött, aztán a végén meg már úgy vihorászott hogy csuhajja, fura lények ezek a gyerekek...

Közben itt szinte mindenki hazament már az osztálytársak közül vagy elment utazni vlmerre, szal nem sokan maradtunk itt. Még egy beadandó van amit meg kell írni szombati határidővel aztán ennyi volt erre a vizsgaidőszakra. Jah csak közben bunkózik a gépem mer beszart a ventilátorja vagyis most még hangosabban búg mint előtte, és nem bírja sokáig hanem hamar túlmelegszik és lekapcsol. Az a baj h most nincs időm elvinni, majd ha befejeztem ezt dolgozatot.

Más nagyon nem történt, jah kijött vlmi herpesz a számon, hat hét vagy már nemtom hány év után végül elkaptam verától, bár ő azt mondja h ez afta vagy mi, de én nem hiszek neki mert az alsó ajkamon van. Vettem ma a gyógyszertárban vlmi kenceficét rá. Most őszinten ez érdekel vlkit??? :D Jah szal sajna így úszni sem mentem. Jah lemértem magam a gyógyszertárban kabáttal 90 kilót nyomtam szal sztem tartom a versenysúlyom a 85kilót.

Más tényleg nincs, kíváncsi vok kopi mit csinált hogy csődbe ment az emfesz? Jah azt sztem nem is meséltem h még a csed szülinapján odamentem a pulthoz kérni egy sört. Erre kérdezi a csapos gyerek hogy csapoltat akarok vgy üvegeset? Egy pillanatra elmorfondíroztam aztán mondtam csapoltat. Erre mondja a csapos srác: Most nincs tiszta korsó úgyhogy nem tud csapoltat adni. Szal ezután mondtam hogy akkor egy üvegeset. Akkor mér kérdi vazzeeí???????? ha nincs korsója és nem tud adni csapoltat akkor mi a lószarért kérdi meg h melyiket akarom????? ááááááá ezek a hiperokos kínaiak, nah csöcsörészezt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr852578610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása