Welcome to Shanghai avagy Back in action in Peking

Ösztöndíjasként Shanghaiban fogunk egy évet tölteni a Verával. +kettőt Pekingben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicsak, ki beszél?!

  • Söri: Halihóóóó! Boldog Szülinapot, El vagy veszve tesó... mikor jössz haza , vagy nekem kell kimenni ho... (2012.10.09. 17:31) Gyí paci gyí
  • Kisemma: dolgozo ember lett :) (2012.08.13. 23:09) Gyí paci gyí
  • thefacebook: Mi történt hogy nem posztolsz 3 hónapja? (2012.02.19. 18:06) Gyí paci gyí
  • emmuskacica: haha ez jött le az egészből? (2011.11.19. 06:34) Gyí paci gyí
  • Kisemma: Ne bazz, rövidgatyában??? Ilyenkor? (2011.11.17. 14:00) Gyí paci gyí
  • kopikommentel: Ezt próbáld ki Vera, vagyis valamit innen: www.bodyrock.tv/ Kis gyakorlás és nem lesz fa, ami ell... (2011.11.03. 12:59) Verocs az izom
  • emmuskacica: hahaha ez mekkora mondás:) (2011.10.12. 14:30) Verocs az izom
  • Utolsó 20

Linkblog

Zenét hallgatok

2009.12.13. 15:24 emmuskacica

Vasárnap este van és döntetlent játszottunk Koreával. Ki érti ezt? Ellazultuk a meccset végére? Passz. Otthon mi a helyzet izzik a karácsony? Itt ugye hálistennek nincs. Jövő héten megint vizsgák vannak minden tantárgyból de vlhogy nincs kedvem tanulni meg már annyira baromira unom a kínai órákat hogy csuda. Meg a kamil is idegesít mer én 10 perccel óra előtt kikelek az ágyból és átbattyogok a tanterembe ő meg mittomén mikor kel de útközben vagy óra előtt bevágja a 3 deci kávéját és ott pörög nekem vazze egész délelőtt, én meg az első 90 percben még csak nézek ki a fejemből. Szal néha felbassza az agyam mikor megállás nélkül tolja a szöveget a fülembe, főleg azzal csinál ki hogy minden nap elsüti a poént hogy mikor mondom hogy hungry vok akkor megkérdezi hogy hungry vagy hungarian és jót röhög rajta MINDEN szaros alkalommal. Ez beteg nem???

Nah meg órákat is jó sokat kapok mostanában bár sajnos több mint valószínű hogy úgy megy a dolog hogyha pl vera nem vállal egy helyettesítést mer programja van vagy vlmi akkor hívnak engem, de csak engem minden egyes alkalommal és őt abszolút nem hívják. Ha meg én mondom vissza akkor valszeg őt fogják nyomatni és engem hanyagolnak. Valszeg azért nem is kapunk állandó osztályokat mer nem vagyunk angol anyanyelvűek, habár ha megnézem van itt olasz, lengyel meg portugál sőt equadori srác is de persze mindegyikük fossa az angolt. Én meg általában beégek mint pl múltkor a dig múlt idejét csúnyán benéztem, aztán rosszul ejtettem a graphite-t az aligatort egy l-l írtam bár azt magyarul is egy lel írnám pedig kettővel kell, és így tovább szal égek rendesen dehát ez van én nem vok native speaker meg hát ha állandó osztályt adnának akkor tudnék készülni az órára, mert megkapnám a könyvet így meg odamegyek korábban aztán belenézek éppen mit tanulnak. Dehát take it easy az a lényeg fehér vok és hát ahogy emanuel mondja mindig: a kínaiak rasszisták, inkább preferálnak egy fehér tanárt aki nem angol anyanyelvű mint egy feketét aki az.

Nah közben kidolgoztam a taktikát a bébiosztályok lefárasztására, az elején jól megfuttatom őket meg ilyenek aztán már nem olyan hiperaktivak, csak ezzel általában magamat is lefárasztom ma is totál leizzadtam ahogy futottam velük, lehet kell majd vinnem váltópólót. Egyébként egyre jobban élvezem a játékokat simán átélem az egészet marha jó buli lehet ilyen kicsinek lenni. Bakker semmivel nek kell törődnöd kaja, pisi, kaka meg játék egyész nap. Bár az hátrány hogy nekik még nincs szex.

A szergej közben totál kiköltözött elvitte az összes cuccát ruháját mindent szal gyakorlatilag enyém a szoba vagy barlang vagy mi ez. Pityu Tabot nem jelzett a térkép de kaposvárt igen, meg sopront is. nah csöcsörészet és mondjátok már hogy tanuljak.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmainshanghai.blog.hu/api/trackback/id/tr651594322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kacsó 2009.12.14. 11:46:35

Hello mindenki!
Visszatértem kis szünet után.
Emma tedd le a segged és tanuljál!!!
Képzeld Pityu én már jártam Tabon. Voltam ott egy kis kempingezésen. Egész jó hely :)

Söri 2009.12.14. 12:39:56

Nah nem csak én vok az 1etlen Ennek örülök, aúgy emma ha a google mapson keresed az kiírja.

Ja és emma: én is azt tudom mondani, hogy rakd le a pici szörös hátsód és tanujjááá wazze!!!!!

Puszcsá

kopikommentel 2009.12.14. 13:24:09

Sztem ne tanulj, inkább gitározz helyette:)

varrobi 2009.12.14. 20:05:30

Itt már esik a hó. Lehet fehér karácsonyunk lesz. Ja, tanulj! :)

emmuskacica 2009.12.15. 10:07:30

Nah milyen kicsi a világ még a végén kiderül már mindenki járt Tabon :)(Jól bebasztatok mi Kiskacsó?)
Egyébként megnéztem már korábban hol van mert nem hagyott nyugodni a dolog:). Végül nem tanultam ám túl sokat de így is jó lett sztem a beszéd meg hallgatás vizsga, bár a legszarabb holnap jön a karakterekkel. Egyébként megnézném kinek szőrösebb a segge Pityu, bár ha jól emlékszem akkor Kopi meg Kiskacsó harcolna a befutó helyért. A hónak meg örüljetek mert itt zuhog az eső már két napja. Jó lenne tolni egy hógolyócsatát...

Söri 2009.12.15. 11:19:21

Hát én nem tudhatom, hogy kié, de az biztos hogy én nemrég végeztem egy altáji fazon igazitást magamon.Ugy h én biztos kiestem a játékból.

Kacsó 2009.12.15. 11:23:26

Ja bocs Pityu, Tabon csak átmenetileg voltam. Kötcsén sátoroztunk. Nem egy pörgős vidék. Hogy bírod?

Emma, szerintem Waffen segge sokkal szőrősebb. :)

Kacsó 2009.12.15. 11:24:58

Emma!!!

Nézed a meccsett? Csak lenyomjuk Kínát! Hajrá MAGYAROK!!!

kopikommentel 2009.12.15. 17:17:49

Nah, éreztem, hogy szőröseggverseny téma fog következni...

Söri 2009.12.16. 20:47:44

Csá! Elvagyok, van 10ig kajaházhozszállítás, meg a patikában Wifi,igy éveket is kibír az ember, csak kicsit uncsi, meghát, 0 magánélet, de most nem is baj, kicsit anyagilag össze kell magamat szedni.
Majd meg látjuk.
Más
Jó hír: megyek csongira helyettesíteni jan 18- feb. 1-ig Móriczkáék patikájába, ugy hogy kéretik mindenkit akkorra megbetegedni, hogy tudjam vénynélkül adni a gyógyszereket ismerősnek:)

Nah Csá!!!!

Jurica 2009.12.18. 20:59:15

Visszatértem én is! yeah.. az előbb írtam , hogy volt nálunk disznóvágás a hétvégén és hubiztam pálinka helyett.

Emma kezd komolyra fordulni a Kínai kiruccanás látogatás.
Mikor lehetne menni, meddig lesztek? Lassan meg kellene venni a jegyet, meg vissza ugye vonattal jönnénk. Ezt beszéltük már régen, de most mia helyzet. Toboroztam már:-)

üdv

Jurica 2009.12.18. 21:10:17

ja tanulj Emma, mert ha nem akkor elvisznek dolgozni :-)

Lali245 2009.12.18. 23:43:45

Látom komoly a baj Emma, majd kerítek egy kis szakmai anyagot a kis pöcsök lefárasztására. Anyukám óvónő, sőt még retardáltakkal is foglalkozott kicsit, szóval durva eszköztára lehet.
Igazából csak most sikerült megtalálni a blogot, mivel soha nem sikerült leírnom a Sánghájt és elkedvetlenedtem.
Jelenleg a szőrösmellű lánynál tartok, és ott úgy gondoltam kicsit megállok.
Ha emléxel még a nyári történetemre a kazah csajokról, egyszer én is voltam együtt velük egy tréningen és reggeli torna alkalmával mikor előre kellett hajolni az előttem álló csaj akkorát fingott hogy ki kellett álljak a sorból.
Hej-hó!
süti beállítások módosítása